Bjerringbro Kunstforening 2020

Aktuelle og kommende udstillinger:

4. november - 23. december:
Lars Kjeldsen: NYT/RETRO - grafik, maleri, skulptur
Se billeder fra udstillingen her

Januar:
Udstilling fra Museet for Papirkunst i Blokhus

Kunstkalender:
I anledning af Bjerringbro Kunstforenings 40 års jubilæum i 2020 er der udgivet en flot kunstkalender - 12 lokale kunstnere har bidraget til kalenderen, som er i A3 format og er en evighedskalender.
Kalenderen er gratis for medlemmer af kunstforeningen (1 stk.) og kan derudover købes for kun 100 kr. af alle ved henvendelse i biblioteket i Gudenåhuset.

Se programmet for 2021 her

Praktiske oplysninger:

Bjerringbro Kunstforening:
Bjerringbro Kunstforening ønsker at fremme forståelsen af og interessen for kunst i Bjerringbro og omegn. Det gør vi først og fremmest ved at arrangere spændende udstillinger i Gudenåhuset. På de fleste udstillinger opnår man som medlem 10% rabat ved køb. Bjerringbro Kunstforenings aktiviteter finansieres af medlemskontingenter samt offentlige tilskud. Foreningens vedtægter

Indbetaling af kontingent 2020:
Husstand: 250 kr. - firma: 300 kr.
Indbetales på reg.nr. 9381 - kontonr.: 3045620580. Husk at skrive navn. Eller på mobile pay: 69639

Jo flere medlemmer - jo bedre udstillinger.
Er du kunst-interesseret, så tøv ikke med at blive medlem - det er ganske nemt og billigt - se her hvordan man bliver medlem.

VIND KUNST
Som medlem har man hvert år på generalforsamlingen mulighed for at vinde indkøbt kunst fra årets udstillinger. De indkøbte værker kan ses her

Alle udstillinger finder sted i Gudenåhuset, Realskolevej 12, Bjerringbro og kan ses i åbningstiden:
Mandag, tirsdag og onsdag 10-18, torsdag og fredag 10-17 samt lørdag 10-13.
Se mere om Gudenåhuset her

Kunstnerkatalog 2013
I forbindelse med Bjerringbros 150 års byjubilæum i 2013 blev der udgivet et katalog med præsentation af 38 kunstnere i Bjerringbro og omegn. Kataloget kan stadig fås i Gudenåhuset, Bjerringbro Bibliotek (men kun få tilbage).