Bjerringbro Kunstforening 2019

Aktuelle og kommende udstillinger:

Bjerringbro Udstillingen 2019:
Censureret udstilling i Gudenåhuset
9. nov. kl. 10-17: åben censurering
17. nov. - 20. dec.: udstilling af antagne værker.
Se mere om censorer, tilmelding mv. her

Program 2019
Se program for 2019 her

I 2020 er temaet for årets børneudstilling "Ole Lund Kirkegaards Univers" i anledning af at den populære børnebogsforfatter kunne være fyldt 80 år. Se mere her

På generalforsamlingen 19. februar 2019 var der valg til bestyrelsen. Se mere her

En vedtægtsændring betyder, at regnskabsåret fremover følger kalenderåret og generalforsamling afholdes derfor i februar måned.

Praktiske oplysninger:

Bjerringbro Kunstforening:

Bjerringbro Kunstforening ønsker at fremme forståelsen af og interessen for kunst i Bjerringbro og omegn. Det gør vi først og fremmest ved at arrangere spændende udstillinger i Gudenåhuset. På de fleste udstillinger opnår man som medlem 10% rabat ved køb. Bjerringbro Kunstforenings aktiviteter finansieres af medlemskontingenter samt offentlige tilskud. Foreningens vedtægter

Indbetaling af kontingent 2018:
Husstand: 250 kr. - firma: 300 kr.
Indbetales på reg.nr. 9381 - kontonr.: 3045620580. Husk at skrive navn. Eller på mobile pay: 69639

Jo flere medlemmer - jo bedre udstillinger.
Er du kunst-interesseret, så tøv ikke med at blive medlem - det er ganske nemt og billigt - se her hvordan man bliver medlem.

VIND KUNST.
Som medlem har man hvert år på generalforsamlingen mulighed for at vinde indkøbt kunst fra årets udstillinger. De indkøbte værker kan ses her

Alle udstillinger finder sted i Gudenåhuset, Realskolevej 12, Bjerringbro og kan ses i åbningstiden:
Mandag, tirsdag og onsdag 10-18, torsdag og fredag 10-17 samt lørdag 10-13.
Se mere om Gudenåhuset her

Kunstnerkatalog 2013

I forbindelse med Bjerringbros 150 års byjubilæum i 2013 blev der udgivet et katalog med præsentation af 38 kunstnere i Bjerringbro og omegn. Kataloget kan stadig fås i Gudenåhuset, Bjerringbro Bibliotek (men kun få tilbage).